söndag, november 30, 2008

julskyltning

vaknade rätt sent idag skönt å få sova lite har inte blivit så mycket me de denna helgen annars. åkte en sväng te eksjö för å kolla när mamma å pappa spelade..gick väl så där!
fick ju se dig iaf å säga hej till dig *saknar dig* fattar du inte att jag gillar dig!!!jag ger dig alla vibbar jag kan göra!aja

har stått å sålt lotter för FBK nu på julskyltningen här hemma..shit va folk de va men kul va de..å jag gynnade klubben me lite pengar oxå men jag vann 3 priser..hihi
de va lite kallt me va fasen tiden gick snabbt när de kommer folk hela tiden..

ska man hitta på ikväll då..ingen aning men jag vet vad jag hade velat göra..du skulle varit här hos mig!
får la bli till å titta på tv sen lägga sig. behöver nog sova ett par timmar inatt oxå. hjärnan går på högvarv fortfarande å de e ganska jobbigt!

Inga kommentarer: