måndag, november 03, 2008

ams å promenad






ja de tog tid på ams idag va massa folk..men när de väl va jag så gick de rätt fort..jag har ju varit inskriven tidigare! samma visa igen..men ajg slipper några mötet eftersom de inet va längesen jag va på de mötena!!



sen gick jag runt ingsbergssjön me elvis de va jätte skönt..men lite halt..å alla fåglar eller änder å gäss å svanar va inga problem heller elvis bryde sig inte å jag lovar de va massvis!!



väl hemma så tog vi de bara lugnt..jag somnade framför tv en stund



varit ute å gått me natha nu ikväll oxå gick en redig runda..shit va halt de va överallt..men framåt kom vi iaf..väl hemma så va de massa polisbilar vid banken..men blir lite smått nervös,,men ahr ingen aning om va de handlade om. men de läser man väl i tidningen imon eller hör på nyheterna..



nu e de iaf dax å sova!!



natti*

Inga kommentarer: