söndag, oktober 12, 2008

tripp till tranås




Ja idag va de höglandscupen i tranås så natah å jag åkte dit å kollade.. va ganska svåra banor för att vara en inoff..men rolig dag måste jag säga!!jag va jätte sugen på å köra men va rädd att ramla å strecka ryggen..körde elvis lite på framhoppningen å gissa om han förvånade mig..han hade sånt drag på slalomet å han tittade inte ens på mig utan bara framåt..sen testade jag att ta ett hopp före slalomen å de gick hur bra som helst..jag sa slalom en gång utan att visa å han tog de..jag blev som ett ? i ansiktet! så han fick väldigt mycket beröm å belöning..så attans glad!!! träningen har gett resultat!!









har nu ikväll varit på en långpromenad me vovvarna å natha..va redigt skönt!! så skönt att man äntligen kan gå lite längre å fler gånger om dan me elvis!! han har piggnat till rejält sen vi sänkte den ena medicinen!! så bra! hoppas bara de håller i sig.

Inga kommentarer: