torsdag, oktober 30, 2008

SSSNNÖÖÖ!!!!!







anna tycker om snö!!! men elvis han älskar de!!!



jag blev genast lite piggare när jag såg att de va snö ute!!tog elvis på en liten promenad å blev genast sämre igen så satans kallt å halt va de me å inte lätt å gå me en hund som e helt galen för att de snöar så jag ringde till min bror som va ute å sladdade så jag å elvis åkte med en sväng..han fick ta de lite lugnare när elvis va me men han verkade inte bry sig alls!


Smuliz har fått en ny leksak!! å hon bara älskar den!! helt galen å hon ska va snart 8 år!!
elvis fick en vintertröja oxå!! han behöver nåt lite mer denna vintern eftersom hane rakad så hans ka ha den under de andra täcket!! så fin så tss
nu sitter jag i sängen å e helt utmattad. men ahr faktiskt lagat mat idag å fått i mig lite!! (klappar mig själv på axeln) har ju inte fått i mig så mycket sin i måndags men inget ont som för nåt gott med sig har gått ner ett par kilo!! mestadels e väl tyvärr muskler..men magsäcken e ju rätt liten nu å de ju bara till å ta tillvara på!! nehe dax å slänga ut elvis ens väng till sen väntar sängen å natten!!

Inga kommentarer: