söndag, oktober 26, 2008

klubb mästerskap

de va ju inet de bästa förutsättningar för km idag de blåste å regnade..men åkte ner tidigt för att kunan se lite av de andra innan de va dax för oss att köra agilityn.

de regnade hela tiden å blötare å blötare blev vi men till slut va de våran tur å jag lyckades helt å hållet me min start som jag aldrig kört innan stod vänd åt fel håll å sen vänder upp mot nästa hinder å han tänder till rätt snabbt sen gick de jätte bra tills vi kom till slalomet där kom första missen men han tog de jätte bra tillslut! sen gjorde blev de nåt fel å han tog ett steg upp på balansen(vi har tränat rätt mycket kontaktfält!) men efter de så gick de jätte bra igen jag gjorde alla mina byten å han följde jätte bra men sen började han att lagga ur å jag såg på hana tt han blev trött så jag skit i de 3 sista hinderna å tog bara de sista! men fan va jag e nöjd över att jag lyckades så förbannat bra med min byten! å å kontaktfälten på nergång. kommer inte ihåg hur de gick me gungan redigt men tror den va helt ok.

kände att jag inte ville köra han i hopploppet så jag skippade de..vi tog hundracet istället!
hhan sprang på bra men tyvärr inte tillräckligt snabbt! men jag e så attans nöjd me denna dag elvis är min STJÄRNA!!

nehe dax å ta å hoppa i säng ska ju upp å jobba imon!
natti *

Inga kommentarer: