tisdag, oktober 21, 2008

agility

har varit nere på klubben idag me natha å tränat lite fart å släpp övningar..gick skit bra! tar nog lite tid innan elvis fattar eftersom vi har kört på helt annat sätt innan men fart fick han! å jag behövde inte springa med heller!! måste verkligen hitta den rätt belöningen till honom!!!bollar funkerar jätte bra så länge de kommer farandes men ser han var jag lägger den så hittar han den inte ändå..kanske kan vara färgen? aja får se!
jag e skit nöjd iaf..
tränade oxå lite startstignal..så man slipper de här med tjuvstarter. fungerade oxå bra e så bra att man kan träna de hemma i liugn miljö utan störningar!
har mycket jag skulle vilja träna på innan jag vill börja tävla men km:et på söndag får bli som de blir springer jag så springer han!:p

nu ligger elvis ufläkt i hallen å sover....de skulle jag oxå vilja göra innan jobbet men tyvärr så ska jag åka om 30 min så de hinns inte! har inte sovit så mycket inatt somnade sent å vaknade tidigt å gjorde färdigt provet som vi skulle göra å skicka iväg för å kunna bli godkända instruktörer.

känns inte så kul å gå te jobbet när man vet att man snart ska gå hem, nästa vecka kommer va skit jobbig!!!

Inga kommentarer: